14 Nisan 2016 Perşembe

Blog a başlayış

Merhaba.İlk giriş cümlesi denemelerin, hikayelerin, öykülerin ve daha nice yazı türlerinin en zor kısmıdır.Kafamda çok bir şey kurgulamadığım için direk amacımı açıklamak istiyorum.Bugün bir blog sayfası kurmaya karar verdim.Nedenini tam olarak anlayamadığım bir istekti bu.Tabi, bu blog sayfasını bir gezi blogu veya kişisel blog olmaktan ziyade ilgi alanım olan sanat konulu paylaşımlar yapmayı planladım.Sadece sanat değil bununla bağlantılı olan tarih ile ilgili paylaşımlar yapmayı da planlıyorum.Açıkçası, elim yazı yazmaya pek alışkın değildir ama, yaza yaza gelişeceğini umuyorum.Tek amacım siz okuyuculara bilgilerimi paylaşmak ve yarar gütmektir.Ünlü filozof Konfüçyus derki;

Bilgiye sahip olarak doğmuş biri değilim.Öğretmeyi seviyorum ve öğrenmeye çalıyorum.

İşte benim yegâne sebebim budur.Bu hafta sonuna kadar Konfüçyüsçülük felsefesi hakkında bir yazı yazmayı planlıyorum.Umarım ki yararlı bir yazı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder